В этом учебном году я являюсь
руководителем методического объединения
учителей-словесников.
Делюсь своей учебной программой, а также некоторыми выступлениями заседаний...
Адукацыйная
праграма навучання метадычнага аб’яднання
“Майстэрня ведаў”:
Паседжанне
№ 1. кастрычнік 2015
Тэма: Удасканаленне прафесійнай кампетэнцыі
настаўніка-славесніка як умова павышэння якасці сучаснай адукацыі.
Цель: Удасканаленне
педагагічнага майстарства настаўнікаў-славеснікаў і павышэнне іх
інфармацыйна-камунікатыўнай кампетэнцыі.
Форма правядзення: круглы стол
Пытанні для
абмеркавання:
1. Роля самаадукацыі ва ўдасканаленні прафесійнага майстарства педагога. 2. Выкарыстанне
Інтэрнэт-рэсурсаў з мэтай павышэння інфармацыйна-камунікатыўнай кампетэнцыі
настаўнікаў. 3. Навукова-метадычнае і
вучэбна-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу па беларускай мове і
літаратуры: стандарты, канцэпцыя, ацэнка
вынікаў вучэбнай дзейнасці вучняў, вучэбныя праграмы па беларускай мове і
літаратуры вучэбна-метадычныя
комплексы па беларускай мове і літаратуры.
Практычная частка.
1. Вывучэнне метадычных
рэкамендацый па фарміраванню культуры вуснай і пісьмовай моў ва ўстановах
адукацый, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі.
2. Выбар і абмеркаванне
педагагічных тэхналогій і тэм па самаадукацыі на бягучы навучальны год.
3. Актуальныя напрамкі метадычнай работы
ў 2015/2016 навучальным годзе. Планаванне
работы метадычнага аб’яднання настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры на
2015/2016 навучальны год.
Паседжанне
№ 2. снежань 2015
Тэма: Развіццё звязнай мовы (вуснай і пісьмовай)
вучняў на вучэбных занятках.
Мэта: Акрэсліць
інавацыйныя падыходы да развіцця звязнай мовы вучняў.
Форма правядзення: майстар-клас
Пытанні для
абмеркавання:
1. Асноўныя прынцыпы методыкі развіцця маўлення і іх
рэалізацыя ў працэсе выкладання беларускай мовы.
2. Метады і прыёмы работы па
фарміраванні ў вучняў уменняў і навыкаў звязнага маўлення (педагагічная
панарама).
3. Лінгва-метадычныя асновы развіцця мовы школьнікаў на ўроках рускай мовы.
4. Магчымасці выкарыстання
інфармацыйных тэхналогій у развіцці камунікатыўнай кампетэнцыі навучэнцаў ( з педагагічнага вопыту настаўніка-дэфектолага).
Практычная частка.
1.Прэзентацыя сістэмы работы настаўнікаў беларускай мовы
і літаратуры па развіцці маўлення вучняў.
2.Арганізацыя
тлумачэння арфаграфічных правіл з дапамогай апорных канспектаў (абмен
вопытам);
Паседжанне
№ 3. Люты 2016
Тэма: «Выкарыстанне
ў адыкацыйным працэсе сучасных метадаў, прыёмаў і тэхналогій, якія
садзейнічаюць арганізацыі прадуктыўнай дзейнасці навучэнцаў.»
Мэта: Удасканаленне
прафесійных навыкаў настаўнікаў-славеснікаў
па выкарыстанню сучасных метадаў, прыёмаў і тэхналогій.
Форма
правядзення: круглы стол
Пытанні для
абмеркавання:
1. Тэхналогія крытычнага мыслення
2. Інтэрактыўнае навучанне
як сродак развіцця пазнавальнай дзейнасці вучняў.
3.
Мультымедыйныя
сродкі на ўроках беларускай мовы.
4. Творчы падыход у
арганізацыі актыўнай дзейнасці вучняў як сродак павышэння эфектыўнасці
ўрока.
5. Праца з вучнямі, якія маюць павышаную
матывацыю да вучэбна – пазнавальнай дзейнасці: падрыхтоўка да ўдзелу ў
алімпіядах
Практычная частка.
1. Адкрыты ўрок. Аналіз і
самааналіз урока.
2. Распрацоўка рэкамендацый
“Сучасны ўрок беларускай мовы. Метады, прыёмы, тэхналогіі
Паседжанне
№ 4. Красавік 2016
Тэма: “Асаблівасці
арганізацыі факультатыўных заняткаў па вучэбных прадметах для навучэнцаў па дапрофільной
падрыхтоўцы”.
Мэта: Удасканаленне
прафесійных навыкаў настаўнікаў па авалоданню эфектыўных метадаў і прыёмаў
правядзення факультатыўных заняткаў.
Форма правядзення: Семінар-практыкум.
Пытанні для
абмеркавання:
1. Факультатыўныя заняткі –
эфектыўны сродак павышэння якасці вучэбна-выхававўчага працэсу, развіцця
індывідуальных схільнасцяў вучняў
2.
Эфектыўныя метады і
прыёмы правядзення пазакласных факультатыўных заняткаў па англійскай мове.
3. Стварэнне ўмоў для
развіцця актыўнасці, творчых здольнасцей і маральных якасцей школьнікаў
Практычная частка.
1.
Наведванне і аналіз факультатыўных
заняткаў.
Паседжанне №5 май 2016
Паседжанне №5 май 2016
Тэма:
Выніковае пасяджэнне: арганізацыйна – метадычныя аспекты дзейнасці
метадычных фарміраванняў. Аналіз работы за год.
Мэты: Прааналізаваць стан метадычнай работы
настаўнікаў-філолагаў у 2015/2016 нав.годзе.
Вызначыць існуючыя праблемы і намеціць шляхі іх вырашэння
ў новым навучальным годзе;
Спланаваць
работу МА на 2014/2015 нав.год
Форма правядзення:
творчая справаздача
Пытанні для
абмеркавання:
1.Аналіз
работы метадычнага аб’яднання за 2015/2016 нав. год. і перспектыўнае планаванне работы МА на 2016/2017 нав. год.
2. Абмен вопытам па пытаннях арганізацыі самаадукацыі,
стварэння настаўніцкага партфоліа.
3. Вынікі метадычнай работы з настаўнікамі, агляд лепшых
дасягненняў педагогаў. Інавацыйная дзейнасць настаўнікаў беларускай мовы і
літаратуры: панарама адкрытых урокаў і мерапрыемстваў, прэзентацыя дыдактычных
матэрыялаў і ЭСН, распрацаваных педагогамі, агляд-конкурс кабінетаў беларускай
мовы і літаратуры, выстава творчых работ вучняў і настаўнікаў і г.д.
Практычная частка.
1. Анкетаванне настаўнікаў па пытаннях
планавання метадычнай работы на 2016/2017 навучальны год.
2. Папаўненне тэматычнай старонкі сайта і
віртуальнага метадычнага кабінета аўтэнтычнымі матэрыяламі (распрацоўкамі
ўрокаў, пазакласных мерапрыемстваў, прэзентацыямі).
Комментариев нет:
Отправить комментарий